Πολιτική επιστροφής χρημάτων και επιστροφών

Με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της, η εταιρεία μας σας δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψετε ή να αλλάξετε το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Συνιστούμε κατά την πώληση των προϊόντων όπως υπενθυμίζετε στον τελικό καταναλωτή πως:

1. Η διάρκεια εγγύησης της συσκευής είναι 3 μήνες από την αγορά
2. Να κρατάνε την απόδειξη πώλησης από την αγορά τους καθώς επίσης και την συσκευασία καθ’ όλη την διάρκεια της εγγύησης.

Σημεία προσοχής :

–  Η εγγύηση των προϊόντων δεν καλύπτει φθορές που έχουν προκληθεί από κακή χρήση και αυτές θα βεβαιώνονται από το τεχνικό τμήμα ελέγχου της εταιρίας.
–  Η εγγύηση δεν καλύπτει μέρη όπως ατμοποιητές, ανταλλακτικά, αναλώσιμα (αντιστάσεις, μπαταρίες κ.ο.κ.)
– Η ισχύς της πολιτικής αντικαταστάσεων είναι σε ισχύ από την 1/10/2021 . Κάνοντας χρήση του ιστοτόπου μας αποδέχεστε ότι έχει λάβει πλήρη γνώση και συνενείται ρητά και αμετάκλητα με την πολιτική της εταιρίας όπως αυτή σας έχει γνωστοποιηθεί .

Όροι Επιστροφών :

– Μπορείτε να επιστρέψετε ή να αλλάξετε το προϊόν μέσα σε 7 ημέρες από την ημέρα της αγοράς του.
– Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να μην έχει ανοιχτεί και να βρίσκεται σε καλή κατάσταση.
– Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα τα οποία αποδεικνύουν τη συναλλαγή (απόδειξη, τιμολόγιο κλπ.)
– Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας, ώστε να μας ενημερώσετε για την πρόθεσή σας για επιστροφή ή αλλαγή του προϊόντος. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά (τηλ: 2421 110346), είτε ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στην ιστοσελίδα μας.

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA)

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.

Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

– Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος.
– Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη.Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
– Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελάτη με τις ισχύουσες ημερολογιακές αναμονές του τραπεζικού συστήματος.
– Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ σε προϊόντα που εμπίπτουν στον όρο DOA και μόνο.
– Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Επιστροφές προϊόντων που δεν πληρούν τους παραπάνω όρους δε θα γίνονται δεκτές.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές στα υγρά αναπλήρωσης ηλεκτρονικού τσιγάρου , ατμιστικές βάσεις ,Ατμοποιητές και tank στους οποίους έχει χρησιμοποιηθεί υγρό και επιστόμια ατμοποιητών.

Διαδικασία επιστροφής ή αλλαγής προϊόντων :

1) Στο καταστήματά μας :

Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να μεταβείτε στο κατάστημά μας. Ο υπεύθυνος του καταστήματος θα ελέγξει το προϊόν και στη συνέχεια θα σας καθοδηγήσει για τις περαιτέρω επιλογές σας. Εάν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αντικατάσταση του προϊόντος με κάποιο άλλο, θα σας συστήναμε να επικοινωνήσετε νωρίτερα με το κατάστημά μας, ώστε να επιβεβαιώσετε την διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος της επιλογής σας.

Τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύονται αυστηρά με την απόδειξη λιανικής πώλησης και την πλήρη
αρχική τους συσκευασία. Επίσης το scratch number και το serial number θα πρέπει να είναι ευδιάκριτα ώστε να
γίνει η αντικατάσταση.

Επιστροφές προϊόντων που δεν πληρούν τους παραπάνω όρους δε θα γίνονται δεκτές.

2) Aποστολή του προϊόντος:

Σε αυτή την περίπτωση θα σας παρακαλούσαμε να ακολουθήσετε την εξής διαδικασία.

– Συσκευάστε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
– Τοποθετείστε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει, ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε την επιθυμία σας για αλλαγή ή επιστροφή του προϊόντος.
– Στην περίπτωση της αλλαγής παρακαλούμε να αναφέρετε και το νέο προϊόν που επιθυμείτε να σας αποστείλουμε.
– Επιπλέον παρακαλούμε να μας παραθέσετε και τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς αλλαγή ή επιστροφή.
– Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου μεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψη Τμήματος Επιστροφών.

Τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύονται αυστηρά με την απόδειξη λιανικής πώλησης και την πλήρη
αρχική τους συσκευασία. Επίσης το scratch number και το serial number θα πρέπει να είναι ευδιάκριτα ώστε να
γίνει η αντικατάσταση.

Επιστροφές προϊόντων που δεν πληρούν τους παραπάνω όρους δε θα γίνονται δεκτές και το δέμα θα αποσταλεί στον πελάτη με δικά του έξοδα.

* Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος, τα έξοδα αποστολής του νέου επιβαρύνουν τον πελάτη.
Σε περίπτωση που το προϊόν παραβαίνει τους όρους επιστροφών και κριθεί ακατάλληλο προς επιστροφή, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον πελάτη. Τα μεταφορικά θα επιβαρύνουν τον ίδιο.

– Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων μας υπηρεσιών. Συμβάλετε στην προσπάθειά μας ακολουθώντας τις οδηγίες ανά περίπτωση.

Μετάβαση στο περιεχόμενο